بوسه در آتش!!!
نوشته شده توسط : Saliman

www.saliman.loxblog.com

این صحنه عجیب پس بازی هاکی در ونکوور، که به جنجال کشیده شد اتفاق افتاد

حالا ما سعی میکنیم انجام این حرکت آکروباتیک رو به فال نیک بگیریم!پیش خودمون میگیم خوب دیگه این دو غنچه نو شکفته مثل ما جهان سومی ها نیستن. روشنفکرا ، روشنفکرا ، روشنفکرا وبازهم روشنفکرا با کلاسن،  فرهنگ برتر تو جهان رو دارن با تعقل کاراشون رو انجام میدن همه کاراشون ردیفه و هیچ کاری رو بی دلیل اجام نمیدن  خلاصه ایول دارن . یا پیش خودمون میگیم این قدر عاشق همدیگه هستن که دلشون میخواد تو همدیگه حل بشن مهم نیست کی وکجا باشه!تازه من به جوونای ایرانی توصیه میکنم که عشق و عاشقی رو از این دوتا یاد بگیرن!

اما هر اندازه بخواهیم با دید مثبت به این حرکت زیبا نگاه کنیم یه جای مسئله لنگ میزنه!آخه یکی نیست به این دوتا بی... بگه خجالت و قباحت رو به سخره گرفتید، هیچ ، توی این اوضاع قاراشمیش،بلبشو ،درهم وبرهم ، هیاهو ،پیچ در پیچ و ... جای این کاراست؟ برید جونتون رو نجات بدید!تو ایران برای توجیح میگن محدودیت باعث میشه فشار بهمون بیاد شما روشنفکرا و فرهنگ برتری ها چرا؟

اولین بار که این عکس رو دیدم فکر کردم جنگل های آمازونه! بعد که متن زیرش رو خوندم دیدم نه تو یکی از این شهرهای بافرهنگ غربی که همه خدا را شکر تو این شهر روشنفکرا اتفاق افتاده!

من ، سالیمان نیز عشقبازی در ملا عام را درهرکجای دنیا که باشد را کاری ناپسند ، زشت ، عملی حیوانی میدانم.

هر چند در زیر گوش ما نیز این چند روزه خبر از  تجاوز های گروهی به گوش میرسد و گاها جلوی مرد یا مردان آن  خانم یا خانم ها این اتفاق میافتد را عملی شیطانی و حیوانی ، کریه  و ... ، بدتر از عشقبازی در ملا عام میدانم. این جمله آخر را گفتم که نگوینددر غرب آسمان همیشه ابری است و آسمان ایران صاف!!!





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: